Overview

Children start to explore the world around them as soon as they are born. At Kidzee, the play group curriculum enables children to continue their exploration.

The objective of the program is to train parents to help them foster their child’s development by learning and practising child development through a scientific approach. This program helps infants and toddlers develop their latent language and maths skills through the Glenn Doman method.

Our kindergarten curriculum provides many opportunities for students to develop their readiness skills until they are able to master concepts and understandings at their instructional level. Most of our students end the school year reading at least one or two years above grade level. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

Class Detail
  • Price $250
  • Age3-5 year
  • Time8-10 am
  • Capacity25 kids
  • Duration25 hours
Contact form 1

What you learn

• Learning by exploration
    • Building communication skills
    • Encouraging positive peer interaction
    • Theme based Concept Time
    • Math Readiness
    • Language Readiness
    • Opportunities for fine and gross motor
    • Promoting cognitive development

Activities Involved

• Sensory Time
    • Story Time
    • Water Play
    • Sand Play
    • Creative Time
    • Library Time
    • Puppet shows and skits
    • Free Play with Technology Corner

What parents say

“My child loves learning, can think critically, and has an amazing educational base. Both kids are comfortable speaking in public and they have great memories with wonderful role models.”
    Claire Stone
    Parents

Explorando a robótica:✨

Alunos do 2° ano aprenderam com a professora Sandra sobre o jogo de hóquei e a anatomia humana, enquanto relacionavam o funcionamento do robô com o movimento do corpo e  de onde vem a força para mexer o braço.

Uma aula cheia de diversão e aprendizado! 😁🤖
    Transformações químicas em destaque na aula de ciências com a Professora Noêmia! 🔬🌟

Aqui no nosso colégio, valorizamos a prática e a metodologia ativa, proporcionando experiências educativas enriquecedoras.

Parabéns aos alunos e professores pelo engajamento!
 🎉✨

E vocês, estão prontos para fazer parte do CIB?
Ainda dá tempo de ser CIB e transformar os seus estudos a partir de 2024! 💡

#Ciência #MetodologiaAtiva #AprendizadoPrático #CIB #vemserCIB
    E com muito orgulho compartilhamos mais um excelente resultado. 🚀🔥

Parabéns, Ethan! Aprovação garantida no curso de História na Universidade Federal de Santa Maria ✨

Sem dúvida este é o resultado de anos de dedicação.

📚🎓 E para aqueles que também desejam trilhar o caminho do sucesso acadêmico, venham se juntar a nós em uma jornada de aprendizado e conquistas.

No CIB valorizamos cada aluno e oferecemos o suporte necessário para alcançar os seus objetivos. 💪🌟

Vem ser CIB! 💙

© 2023 – Irene Bargieri. Direitos reservados.